HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

régebbi

lucaorsolya 2010.09.25. 20:40

Fricska

 

Virág vagyok? Vagy nevetés?

Fehér kismadár, rózsaszín háttér,

szikrázó napsütés,

párolgó szivárvány a vízesés között?

 

Játék leszek, formabontó

kezedhez simulok,

és alakulok,

szögekké hegyesedem,

ívekké tompulok,

mindegy csak vegyél kézbe,

érj hozzám, nyúlj felém!

 

Fekete tárgy leszek

rózsaszín szívekkel

és szemeddel irányíthatsz.

 

Majd ha nagyfiú leszel!

2008

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr382323099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása