HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

karácsony

lucaorsolya 2011.12.27. 10:11

Karcolatok

 

Apa

A szavak szolgáid.

Egy mozdulattal idomítod őket fegyverré vagy pajzzsá.

De a legmélyebbről jövő nevetéssel font

ölelést tőled tanultam el.

 

Mama

Mint ahogy a szürkeségen át

az égő-arany és a legtisztább kék föl-fölragyog,

úgy szűrődik át a világ tompaságán

pókhálónál is finomabb vibrálásod.

 

Sára

A tű hidegen fut feléd,

forró csókra hívja ujjbegyed.

Törékenységedbe zárva

ős-sárkányok ereje remeg.

 

G.

Szakállas viccek szakállas őre,

utad ma merre visz?

Sörtől bódult barátok lesik,

együtt mikor vándoroltok a világ nagy pusztaságain.

 

Ancsi

"Ki vagyok? Merre visz utam?"

Ha formálódsz vagy formát bontasz is,

pumukli-hajad szertelensége és

égő-piros szerelmed minden iránt mi esendő,

örök.

 

mr. V.

A számok szorgosan körbe állnak,

nagy, kerek szemekkel csodálnak,

belőlük, mit öreg Dali mester,

miféle buja montázsokat festel?

 

Blanka

Koszorú, koszorú, miért vagy olyan szomorú?

Könnyeidbe hányféle titkot rejtesz el?

Ne féld az ismeretlent, még ha benned van is,

nincs olyan rejtély, mit valaki meg ne fejtene.

 

Ferkó

Gyermekkorom hős kalandora,

koptattál hegyet, hódítottál eget.

Ha fiaddal útra kelsz, mi állíthat meg?

A képzelet?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr963498375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása