HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

szakdoga helyett

lucaorsolya 2012.01.31. 03:51

Szeretkezés helyett

 

Nézésedtől testem kibomlik mint a masni

kibomlik kezedre omlik

csupa ív és csupa puha forma

a mellem hol gömb hol feléd ringó súly

melynek te leszel kerete most te leszel a kontúr

érintésed egyre sűrűbb rezonanciára késztet

hangom olvad kacagásom mélyebb hangsávokra

téved mitől homlokod két ránca komolyan

összébb húzódik és ebből már tudom

hogy egy perc és magaddal rántasz

egy perc és minden amit látok csak a vállad

a vállad ahogy egyre közelebb jön és elhagy újra

ujjaim a hajadba túrva kapaszkodom

bilincsbe zárlak megkötlek mélyebbre rántlak

míg te fogaddal festesz vérvirágot

csak periférián észlelem a világot.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr234002220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása