HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

új bejegyzés

lucaorsolya 2010.12.08. 21:55

többek között azért nem tartom magam irodalmilag értékes verselőnek, mert én mindig azt írom le ami bennem van, nem pedig helyzeteket, jelenségeket próbálok átadni valamilyen egyéni megköztelítésből. Bár néha úgy teszek, mintha megpróbálnám, de végül mindig csak magamról beszélek:

 

Vulkán

 

Azt kérded, miért nem szólok?

Nincs átmenetem,

én nem lehetek virág,

lassan bomló és puha,

bennem a világ dühe kavarog.

 

Én mondanám,

de ha kínyílik hét ólom lakatom

felégetlek világ,

mert bennem minden tűz,

és minden romboló hatalom.

 

Próbáltam, kérlek hidd el nekem,

én megpróbáltam lassan ereszteni ki

mindent mi tép, mindent mi fáj,

de egyetlen apró sóhajom is méreg

mindenre mi élet.

 

Önmagam égetem,

nem segíthetsz.

Hagy hát magamra kedves,

ha hét ólom lakatom elpattan,

méhem dühe kiömlik

élettelen testemen zúdulva le

a hűvös óceánig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr362503110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása