HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

Játék

lucaorsolya 2010.08.01. 15:44

Tavaszváró


Vissza visszatér a tél,
De nem havat hoz, nincs fehér,
Tiszta mélység, szűzi tér,
Csak hideg jön, szürke szél,
Bőr-repesztő,
Arcom pufókra kelesztő,
Csontomat is megfagyasztó,
Jókedvemet elapasztó,
Rideg, undok, ködös tél.


Látod kedves, ázom-fázom,
átereszt a kiskabátom,
bősz tavaszi lázadásom,
kora volt még, jaj belátom!
Tévedésem,
dölyfös, öntelt részegségem,
szégyellem én, arcom pirul,
büszke lelkem már nem virul,
így egyedül hozzád vágyom.


Ó, de hozzád, hogy mehetnék,
mogorva vagy, mint a medvék,
szép szemedben nincs melegség,
bocsánatért mit tehetnék?
Forrt a vérem,
meleg bundám elcseréltem,
úgy örültem a tavasznak,
nem hittem a bölcs szavaknak,
jól jöhet a bunda még.


Nincs már bundám, nincs már párom,
kiskabátban hozzád vágyom,
kis kabátban ázom-fázom,
melegséged úgy kívánom.
Ha mehetnék,
többet sose feleselnék...
(csak egyet súgj meg, arra kérlek,
mikor lesz már tavasz, végleg?
úgy tetszik a kiskabátom.)
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr252191287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomeczek · http://csomagmegorzo.freeblog.hu 2010.08.01. 20:04:29

Erről pedig mindig ez a szám jut eszembe: www.youtube.com/watch?v=WPAGPUIZCsU
Azt hiszem, a kiskabát miatt. :)

lucaorsolya 2010.08.01. 22:05:51

:) tetszenek a csigák

Csillagon 2010.08.29. 14:48:03

Az összeset elolvasva azt mondom: tetszik! Manapság ritka a rímes forma (a legfrissebb nemzedéknél legalábbis), és te nagyon ügyesen használod. Másrészt, határozottan "lucás", akkor is, ha ilyen játékos hangra váltottál. Az ember először azt hiszi, nem elgondolkodtató, és itt van csattanó, többértelműség a végén, minden, ami kell. A ritmus olyan jó, hogy ha nem egészen ilyen lenne a tartalom, elmehetne gyerekverses-könyvbe is, annyira mondatja magát!

lucaorsolya 2010.08.31. 21:06:04

azt hiszem ez az a versem ami a legszélesebb körben tetszik az embereknek, és örülök, hogy te is találtál benne szeretnivalót:)
süti beállítások módosítása