HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

Szigliget egy töredéke

lucaorsolya 2010.11.02. 01:19

Szigliget

 

Egyedül,

szemem csukva, azt látom, amit képzelek,

– előttem lépteid,

tested mozgása ad irányt,

kezem válladon pihen.

Mögöttem lépteid,

testem mozgása ad irányt,

kezed vállamon pihen –

és rám szakad minden,

ahogy így vakon

a csónakban ringatom

emlékeimet.

 

Egyedül a végtelen vízen,

orromban még almaillat a nyár

megmaradt emlékeivel, szívem

belesajdul, oly messze már

a fügefa levelein áttörő fény,

ahogy az arcomhoz ér és én

továbbadom neked,

szóval mondom, hogy amit érzel

az a fény, mi áttör a leveleken,

mert a te szemed be van kötve.

Emlékszel?

 

Egyedül egy csónakban a végtelen vízen,

fülemben még a nevetés,

mennyi bolond dolgot mondtam,

de oly hirtelen

érint meg újra a varázs,

hogy jó helyen vagyok,

és gyerekké zsugorodom

annyit kacagok,

alig leplezve zavarom,

hogy nem tudom, hozzád hogyan forduljak

ott a színpadon,

játszótársad te majdnem-felnőtt, félig-ismeretlen

miként legyek?

 

Egyedül egy csónakban ringatózom a végtelen vízen,

még kezemben az erő, amivel tartottalak,

még kezemben a mozgás, ahogy engedtem magam,

az érzés, ahogy rám zuhan

jelenléted valósága,

ez enged forognom, mint búgócsiga,

s csodálva nézem, amint a szédülésből

kibomlik kettőnk ritmusa.

 

Egyedül egy evezőtlen csónakban ringatózom a végtelen vízen,

magamba zárva várom a felébredést,

szemem csukva, azt látom, amit elképzelek,

orromban a nyár almaillata,

arcomon érzem a leveleken megtört sugarakat,

fülemben cseng a vége-nincs nevetés,

karomban feszül az egyensúly, ami forgásban tart,

és a csönd mélységében meghallom lépteink neszét,

ahogy vakon sétálunk fölfelé

egymás ritmusában.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr502415034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2010.11.02. 12:19:16

az. és olyan közeli. az érzés maga is, meg a vers is, ahogy az érzést átadod. hiszen közös.

Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2010.11.02. 12:27:04

jajj... :):):)

"annyit kacagok,
alig leplezve zavarom,
hogy nem tudom, hozzád hogyan forduljak
ott a színpadon,
játszótársad te majdnem-felnőtt, félig-ismeretlen
miként legyek?"

ez a leg... leg.:))

és az egyik legjobb képpel indítottál. a legátütőbb emlékkel. az a felmenetel a várba szerintem sokmindent magában hordoz a táborból és abból, ahogy közel kerültünk egymáshoz, jóformán idegenek voltunk aztán már így megbíztunk egymásban. a bekötött szem meg az aktív-passzív játék - pont ezek a leghihetetlenebbek...

mozzarella 2010.11.02. 22:28:38

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. Ez nagyon szép. Nekem az egész borzasztóan tetszik, de ha kellene kedvenc részt választani, mégis az első versszak lenne, hiszen azt én is így átéltem, és az "orromban az almaillat a nyár". De inkább nem mondok kedvenc részt.

lucaorsolya 2010.11.02. 23:10:55

@tpr: köszönöm. örömet okoz. vagy inkább boldoggá tesz?
:)

@Dhor: nem hiába ezzel a képpel indítottam :). nagyon jó volt az az este. nagyon.

@mozzarella: almaillat, almaillat, nyár és mese. olyan finom és erős illatú almát ettem tegnap, amiről rögtön Szigliget jutott az eszembe.
süti beállítások módosítása