HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

csak a sex meg a szipu:)

lucaorsolya 2010.08.03. 18:49

Szeretkezés

 

Jössz felém, pár pillanat

és lélegzetedig enyém leszel,

bódít a megadás, amivel

belém zuhansz,

megkötöz vágyad és megszakad

valami bennem, köztem és nem vagyok

nem vagyok többé semmi csak lihegő,

szűkölő kis macska,

hiúz, vagy amit csak akarsz,

és ámulok,

és akarlak,

és dolgozik érted a test,

és kellesz, és egyre jobban kellesz és

minél jobban és jobban

megkaplak

és minél jobban jobb

annál inkább éget

a zuhanás,

a zuhanásban felmelegedés,

a súrlódás köztem és a világ között,

és test vagyok és lélek vagyok külön-külön él,

szétválik mint a halál vagy a születés

vagy a csönd perceiben,

és emelkedik a test.

 

Emelkedik a testem ,

hogy minél inkább,

minél előbb,

minél vadabbul legyen tied,

gurul, nevet, szűköl a testem,

mohó húsevő virág,

és minél vadabb a jobb, annál nagyobb a

hiány.

 

Testünk súrlódását feloldom,

gyöngyöző nevetésből

buggyanó gyönyör

az oldószer,

vigyázz,

nehogy enyém maradj,

mert felszív a testem,

az ösztön sóhajokra tép,

és szétolvadsz körmeim között.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr812196526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomeczek · http://csomagmegorzo.freeblog.hu 2010.08.03. 23:05:18

"és minél vadabb a jobb, annál nagyobb a hiány." ez a kedvenc sorom belőle

Tim149 2010.08.05. 00:38:51

Szűkölő kis macska, ez a legjobb. Videó nincs? :P

Csillagon 2010.08.29. 14:50:08

"és test vagyok és lélek vagyok külön-külön él,
szétválik mint a halál vagy a születés
vagy a csönd perceiben"

"gurul, nevet, szűköl a testem,
mohó húsevő virág"

ezek voltak a legeredetibbek!
Egyébként jó még a fokozás is benne!
süti beállítások módosítása