HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

Régi régi dal

lucaorsolya 2010.08.31. 21:42

Jöjjön egy régi vers, az a vers ami nagyon én voltam, ami nagyon a szívemhez nőtt, bár versként koránt sem tökéletes, és aminek nemsokára jön egy javított változata, de annyi embernek mutattam meg már ezt a változatot, hogy mindenképp így ebben a formájában szerettem volna közölni.

szeretnek

jó volna hinni, hogy szeretnek

engem az éjszakák,

melyek ízzé és illattá nehezednek bennem.

a csöndben hagyom, hadd vesszen

minden, mindek tudtam nevét.

szemem szilánkokká nevetett tükör,

csilláma csiklandós, rád terül,

s talán az érintésen belül

tudod melyik tört rész vagyok.

 

hát ne sírj,

én se sírok,

én sem érzem, hogy lassan,

mint a parttalan víz felélem

maradék erőm, melyben életek virultak,

s most csak vértelen testek felpuffadt bűze

kering bennem, s én

álmodom.

lezárom bután a szemem,

nehogy a félelem felnyissa,

hisz olya nehezen alszom el

mintha pillanataim örökké

fényben mosdanának.

 

megállnak bennem a percek

és megalvadnak a döbbenetben,

hogy még érzem, mennyire fáj, hogy

szétszélednek ereimben a romlott, buja vágyak

és minden görcsbe fagyott álmom

ellepi a kéjes tűnődés halálom

után, pedig úgy félek tőle, mint

riadt vízcsepp a zuhanástól.

 

lassan fáradtam el annyira,

hogy ne merjek nélküled

nevetni azon, milyen megfontolt

lettem, bölcs és nyugodt.

és belebolondulok

magamba, míg a megalvad melankólia

is gúnnyá olvad bennem,

mert nem értem,

ha bágyadt álmaim szélét éritek,

miért nevetek mégis olyan könnyedén,

hogy összekapaszkodnak szemem körül a ráncok

és elhúzom függönyöm

félénk szívem elöl.

 

2005


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr742262851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása