HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

hát ezt sem...

lucaorsolya 2010.12.28. 17:27

...épp tegnap írtam, és ez sem tökéletes alkotás, de kivele, ez is én vagyok/voltam

 

Ma

amikor tudod, hogy senki se vagy,

mikor mondják, hogy mindenki vagy,

összekuszálódott önsajnálat az élet,

minden nap, minden miért félek

újra teremti önmagát.

meddő vagyok,

méhem, agyam üresen dobban, mégis

vajúdom

élethosszan.

 

vágyak, mocskos vágy, semmi szép.

bennem semmi szép.

rámrakódott a mérhetetlen,

s hiába kérdeztem

újra s újra,

hogy lehetne lerágni

ezt a világtaszító mocskot.

 

a gyönyörű tested mellett aludnom nem lehet.

rámtapad a félelem, hogy csak önmagam vagyok,

hogy nem tudok,

hogy a vágyon túllépni nem lehet,

hogy a szellem nem kaphat teret,

hogy megint eltemet

a kínos hallgatás,

hiába hiszem,

hiába vallom,

hogy gömbölyű a csendem,

felednem lehetetlen,

hogy álca minden, börtön ez,

kegyetlen.

 

nem érezni, tudni akarom,

akarom tudni, miből állsz össze,

hogy ne csak testem törjön össze,

ha elhagysz.

leklem is egészen.

ne leygek senki,

senki se legyek,

csupán az árnyék, csupán a fellegek

vizes párája,

mit az égre lehelsz.

ez legyek nélküled,

nélküled való te.

 

ha elhagysz, senki se legyek.

ezt akarom.

ne csak a magára hagyott,

az alkonyok

giccsét irigylő

eltemetett lelkű

hősnő,

akiért a világ térdre borulna,

istenítene, kérne könyörögne:

légy enyém -

és felém,

belém

semmi sem áramlana, csak börtönöm

imádná minden.

 

ne haragudj. csak félek,

félek magamtól,

félek,

ha nem vagy velem

visszazuhanok -

tört szárnyú ámulat.

hogy nem léphetek magamtól távolabb.

se veled,

se nélküled.

2008

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr872544444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása