HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

Kiss me kiss me

lucaorsolya 2010.09.09. 00:51

szeretek csókolni. szeretem, ha csókolnak. szeretem a csókot. de hát ki nem, ugye? gondoltam, erről kellene írni. eddig jutottam (folytatás következik) :

 

Csókok

 

I.

zavarosan akartalak

szívem nyelvemen dobogott

és féltem, ehhez túl nagyok

a számban a metszőfogak

 

II.

Nem akarta, én sem ezt,

de nevető furcsa tiltakozása

magába húzott, s az ajkak gátja

a vágyaktól átszakadt,

 

s nyelvem a zabolátlan

tört volna előre a mélybe,

hogy válasza felületét érje,

de elakadt a tétovázó szájban.

 

- Ó, gyönyörű, fehér hóhérjaim,

ti álltátok csak gátját, hogy otthonom elérjem,

Hol a szerelem feloldott volna majd, egészen! -

Hiába fúrtam át magam ajkain.

 

Aztán a busz, szédülten az ülésre hulltam.

Dacos büszkeséggel még utána néztem,

de ahogy eltűnt a téli fehérben,

fülemig pirultam.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr692281883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tim149 2010.09.16. 19:55:42

Ez már most befejezett. Persze ha van folytatás, jöjjön, jöjjön kilóra. De ez pont jó így. Az utolsó versszak meg külön a kedvencem.

lucaorsolya 2010.09.16. 20:15:27

hát ez eleve két különálló vers, csak a téma miatt raktam egybe. meg ugye a rímképlet, de két külön esetről írtam:) szóval lesz folytatás, mert van még egy két csók amiről írnék:)

mozzarella 2010.10.18. 13:41:57

Én ezeket egyszerűen imádom. :D Nagyon tetszenek. És csatlakozom az utolsó versszak-dicsérethez.

lucaorsolya 2010.10.18. 23:27:37

:) még van egy két személy akihez szeretnék írni egy csók-verset:) csak nehéz tartani a stílust
süti beállítások módosítása