HTML

anagyéletérzés

vers formában leírt gondolatok,melyeket - sok év hezitálás után - úgy döntöttem, megmutatok. Nem török irodalmi babérokra, de beleestem abba a csapdába, hogy alkottam valamit, és érdekel, másoknak hogy tetszene, ha megmutatnám. hát most kipróbálom. olvassátok.

Friss topikok

  • Dhor: most csak felületesen olvastam el, nem gondoltam bele minden sorba, és így átjött egy nagyon átére... (2012.03.05. 20:17) na kezdjük
  • lucaorsolya: de még mennyire :) (2012.01.31. 14:03) szakdoga helyett
  • Tomeczek: Ez nagyon szép! :) (2011.12.27. 12:58) karácsony
  • mindenmash: Annyi értelme legalábbis van, hogy az én agyamban is ugyanez az értelmetlenség honol. Az pedig vég... (2011.10.01. 22:40) feszültséglevezetés
  • babapiskota88: hú Luca nagyon tetszenek a verseid. olyan jó érzés olvasni őket :) (2011.07.25. 15:56) Átdolgozva

Linkblog

Ó a szerelmes professzor úr

lucaorsolya 2010.08.08. 19:18

Aeger amoris

Kedves, te sem akarhatod,

Hogy mint bús filamentumok,

Mik alig érnek össze

Búcsúznak is el,

Lelkünk máris váljon örökre.

 

Hisz léted tovább ingerel,

S vágyam aktinja hiába fedi fel

Titkos kötőhelyét

Míg megvonod miozinod vágyott felületét.

 

Ó nem taszíthatsz már magadtól,

Te, mindennapok eszenciája.

Billentyűkig bódulok nyakadtól,

Érintésed szétbont – molekulákra.

 

Ó, benned végem érzem én,

Bolond lettem,

mint őrült antigén.

Mindenhol kereslek,

téged, antitestet.

 

De vigyázz, kedves, ha rád találok,

Összekötöz minket az átok,

Ott várunk egybekapcsolódva,

Hogy lelkünk membránját feloldva

Elnyeljen örökre magába

A szerelem nagy-nagy makrofágja.

2006

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikiszaladt.blog.hu/api/trackback/id/tr182207876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tim149 2010.08.09. 22:28:16

Ez a kedvencem! Könnyed és melankolikus és kocka és Luca egyben.

Csillagon 2010.08.29. 14:53:35

Néha azt mondanám, hogy közhelybe csúszik, de ettől megmenti a cím és a biológiai kifejezések, és nem mellesleg nagyon jó a zárás is. Elismerésem, tényleg jó lett, nagyon!

lucaorsolya 2010.08.31. 21:01:22

azt hiszem a közhely része a dolognak, egy kicsit paródiának szántam, egy kedves paródiának arról, hogy sokat írok a szerelemről:)
süti beállítások módosítása